Hvis noe er galt med leveransen må kjøper gi selger beskjed om feilen (reklamere) innen rimelig tid etter at den ble oppdaget eller burde ha blitt oppdaget. Hvis mangelen ikke skyldes kjøperen eller forhold på kjøperens side, kan kjøperen kreve retting eller omlevering, og om rimelig også prisavslag. Reklamasjon til selgeren må skje skriftlig.
En part kan kreve å få dekket sitt direkte tap dersom parten blir påført et økonomisk tap på bakgrunn av den andre partens brudd på avtalen. Parten kan ikke kreve å få dekket indirekte tap. Selgers ansvar skal i alle tilfeller begrenses til tre ganger kjøpesummen.
Kjøper skal holde selger fri for ansvar for (i) kjøpers mislighold av avtalen, (ii) krav og søksmål som oppstår på bakgrunn av kjøpers bruk av hylleselskapet og (iii) øvrige krav og søksmål som skyldes kjøpers forhold.
Annet
Besøkende på denne nettsiden forplikter seg til ikke å kopiere noe av dens innhold, utforming eller funksjonalitet på vegne av seg selv, sin arbeidsgiver eller annen tredjepart for øvrig og kan ikke benytte nettsiden eller materiale fra denne i forbindelse med annen virksomhet uten samtykke fra Nytt Foretak.
Lovvalg og verneting
Norsk rett gjelder som bakgrunnsrett. Partene skal forsøke å løse eventuelle konflikter i minnelighet. Avtalt verneting er Oslo tingrett.